torsdag den 30. september 2010

GoCards 2

Som varslet i mit seneste indlæg, vil jeg fortsætte med andre idéer til anvendelse af de gratis postkort, man kan få på caféer rundt omkring. Jeg skal altid liiige kigge om der er nogle flotte og ender som regel med at have en lille stak i tasken hjem. Og hvad skal jeg så bruge dem til? Ja, det er altid godt at have et fint kort i baghånden til en gave eller bare en lille hilsen.


Mange af kortene er små kunstværker i sig selv og idag har jeg personliggjort et par stykker ved at tegne på dem med 3D liner, som er en en slags farvet lim, der lægger sig oven på papiret og dermed giver kortet den tredje dimension.

Nedenfor kan du se resultatet (klik på billedet for at forstørre):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...