onsdag den 13. oktober 2010

Æske med pynt - opbevaring af tapetrester

Jeg går i høj grad ind for genbruge - dels skåner det miljøet og dels giver det flere muligheder for kreative udfoldelser for næsten ingen penge. Jeg har her genbrugt plasticemballagen fra nogle kager. Æsken vil jeg bruge til at samle stumper af tapet og papir, som stadig er en størrelse, hvor de kan bruges i andre sammenhænge.



Låget har jeg pyntet med en lille collage af forskellig tapet, hvilket både ser flot ud og dækker mærkaten med det oprindelige indhold af æsken. Jeg har limet sekskanterne på et stykke A4-papir - klippet papiret så det passer i størrelsen til æskens låg, og derefter har jeg sat papiret fast med dobbeltklæbende tape. Jeg har brugt fire forskellige slags papir/tapet.


Måske kan du bruge idéen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...