fredag den 10. december 2010

Julekort med broderi


I dag vil jeg vise nogle julekort, som jeg har broderet. Jeg vil skynde mig at sige, at de kræver tåmodighed, så hvis ambitionen er at sende dem til hele familien, skal man måske starte i lidt bedre tid end her d. 10. december.


Mønstrene til kortene er fundet på den britiske hjemmeside stitchingcards.com, hvor man kan købe en pdf-vejledning til at brodere kortene for 1£ for et kort - og 5£ for 6 ved køb af en valuepack. Der ligger også et par gratis mønstre, så man kan få en idé om konceptet. Det er faktisk ganske hyggeligt og en lidt anden måde at brodere på.

Jeg kan se, at der også er børnemønstre, så der er mulighed for en lille hjemmelavet gave i form af et broderet kort, bogmærke eller måske et indrammet billede.

Lige lidt billedspam med et par nærbilleder af forskellige kort

En af mine favoritter - klassisk og med mange fine detaljer.

Man kan også brodere bogstaver på kortet...

Mange muligheder for at lave effekter med sting.

1 kommentar:

  1. Hold op et stort arbejde, det må ha' været! Men de er godt nok også fine:)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...