onsdag den 29. december 2010

Kalender for det nye år

Vidste du, at man kan lave sin helt egen personlige kalender og løbende holde den opdateret? Nej det gjorde jeg heller ikke, indtil jeg læste disse indlæg på bloggen Linneas univers her og her.

billede34
Billedet er lånt hos Linnea

Det skal jeg i hvert tilfælde lege lidt mere med i de kommende dage. Nu kan jeg få styr på fødselsdage og særlige mærkedage. Perfekt! Og jeg kan tilmed få mine yndlingsbilleder som baggrund... Måske skal det være det her: Solnedgang i Caribien


eller det her: Manhattan Skyline


eller det her: Tronk Bay Beach på Skt. John på de Dansk Vestindiske Øer



Uh det er svært at vælge.

1 kommentar:

  1. Jo, jeg har brugt det en del. Og man kan hurtigt lige lave sig en for den næste måned, hvis der er behov for det. Det er smart.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...