lørdag den 12. februar 2011

Afsendt!

I dag har jeg afleveret denne pakke på posthuset. Det har taget lidt længere tid end jeg regnede med (og varslede i sidste uge), da jeg har været syg.

Pakken er (omend forsinket) tak for hjælpen til en skøn blogger. Jeg håber hun kan lide indholdet, og som læser må du vente lidt med at få afsløret noget indtil modtageren selv har fået syn for sagen.

Jeg kan afsløre så meget, at jeg har afprøvet en idé, og jeg synes selv resultatet er blevet ganske vellykket. Den er lavet med modtageren i tankerne og det univers, som hun bevæger sig i, så jeg håber selvfølgelig, at jeg har ramt nogenlunde plet. Og så har jeg puttet en lille stjerne i pakken - det er vel næsten blevet min signatur. Det er i hvert tilfælde det mest læste indlæg på bloggen...

Nu er der kun tilbage at krydse fingre for, at Jane synes det:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...