fredag den 6. maj 2011

Navn på døren

Jeg har tidligere skrevet om hjemmelavede navneskilte her og her, og nu har jeg endelig fået rettet op på situationen her hjemme hos os. Vi har længe haft et tomt dørskilt. Nu har jeg kreeret dette skilt med masser af forårsstemning af resterne af papiret fra æskefoldningen fra forleden. Elsker, når man kan bruge rester til noget godt.


Kæresten synes det pink papir var liiige en tand for piget til at han kunne stå inde for det, så jeg indgik et kompromis med en blå baggrund. Jeg synes selv, at skiltet er blevet ret fint. Jeg har brugt bagsiden af papiret som kant rundt om navnene, og derefter klippet blomster fra papiret som dekoration. Jeg er ret vild med teksturen i papiret, som man kan ane på billedet til venstre.

Har du også navneskilt på din dør?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...