søndag den 1. maj 2011

Perleblogger

Imorgen er dagen, hvor vi er perlebloggere hos alletiders kreablogger Karen Klarbæk. Nogle af jer surfer måske forbi på Karens opfordring: Velkommen til jer - vi håber I finder vores virtuelle kreative univers så spændende, at I bliver hængende lidt:-)

Vi har forberedt en masse spændende indlæg til denne uge efter en periode med stilstand på bloggen, så kom endelig igen i morgen og i overmorgen og dagen efter...

Idag vil jeg løfte sløret for min nyeste passion - origamiæsker. I påsken har jeg surfet rundt på nettet og fundet et hav af fine æsker, man kan folde af papir. Papir er mit fortrukne materiale og jeg elsker at blive udfordret med nye anvendelsesmuligheder.


Her får I billeder af de mest vellykkede - er du også fristet til selv at kaste dig ud i foldekunsten, så følg med de næste dage, hvor jeg vil dele nogle af de sider, jeg har fundet spændende opskrifter på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...