mandag den 20. juni 2011

Hvor går du hen, når du mangler...?

Jeg har længe tænkt på en række indlæg om min yndlingsbutik i København - ikke en hvilken som helst butik, men min yndlingskrea-butik, hvor jeg altid finder noget, jeg bare må have med hjem og kreere noget af. Stedet hvor de har lige præcis dét, som jeg har ledt efter længe eller som bare vil sætte prikken over i'et og gøre det seneste projekt noget ganske særligt.

Jeg talte med et par stykker om konceptet på blogtræf i søndags, og jeg håber, at andre vil følge trop. Så vil jeg forsøge at samle trådene i et indlæg med links rundt til jer andre inddelt efter kategori. Håber du har lyst til at være med. Læg gerne en kommentar, så jeg er sikker på, at finde dig.

Jeg har et par steder, hvor jeg altid søger hen, når jeg mangler den sidste hemmelige ingrediens for at mit projekt bliver noget helt særligt om det så handler om papir, garn, læder, stof eller knapper. Samtidig nyder jeg ligesom mange andre også de billige steder ex. Søstrene Greene og Ikea til basisting som silkepapir og rammer.

Jeg vender stærkt tilbage med et indlæg om Handler mit lille knappe og båndmekka i en kælderbutik i indre København. Hvis du ikke allerede kender den advarer jeg på forhånd mod stærke billeder, der gør det svært at modstå fristelserne.

4 kommentarer:

  1. Hej. Det lyder som en rigtig god ide. Jeg har også mange ynglings forretninger i København, men bor der ikke længere. Men flytter snart til Herning og har tænkt at lave en række indlæg som hedder På opdagelse i Herning og da dukker sikkert også spændende krea-forretninger op :-) Så melder jeg lige tilbage.

    SvarSlet
  2. Lyder som en god ide, den vil jeg gerne høre mere om.
    En dag når jeg finder min indre tålmodighed,
    må jeg prøve at lave nogle af dine fine kort !0)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med - jeg har også et par gode butikker på listen :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt, at der er andre der vil være med... Jeg får vist først taget billederne i weekenden, så indtil da er det stadig på idéplanet:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...