torsdag den 25. august 2011

En lille krea-konkurrence hos Panduro Hobby - anyone?

I dag så jeg lige denne lille konkurrence hos Panduro Hobby i anledningen af, at de har lanceret et nyt site. For at deltage, skal man uploade et billede af en ting, man har lavet ved hjælp af materialer fra butikken. Måske er der nogen i blogland, der vil deltage?!



Jeg overvejer - præmien på 5.000 kr er der ikke noget i vejen med... Men hvad skal jeg deltage med? Hmm. Under alle omstændigheder er jeg frisk på at bakke op, så skriv endelig, hvis du har sendt noget ind, som jeg skal stemme på:-)

Måske skulle jeg uploade et bud - om ikke andet bare fordi
"Alle, som deltager i konkurrencen, får en kode og kan handle en gang med 20 % rabat i den første uge på den nye webside, som åbner den 6. oktober."

Håber du vil lege med:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...