fredag den 19. august 2011

Gaveindpakning til bryllup

Som så mange andre bloggere elsker jeg at pakke en gave fint ind. Til bryllup synes jeg godt, at det må være lidt romantisk, så her er mit bud på indpakning af et oplevelsesgavekort.



Først pakket ind i guldfarvet silkepapir og dernæst pakket løst ind i cellofan. Det romantiske bånd er til gengæld strammet ind til æsken, så cellofanen krøller lidt og giver volumen til gaven. Jeg synes selv, at resultatet er blevet ret fint. Jeg er helt ked af, at jeg ikke kommer til at se den blive pakket ud.

Kortet, som jeg viste forleden, har jeg sat ind under båndet, så det er en del af gavens fremtoning. Det er derfor helt bevidst, at kortet ikke er i kuvert...

Gad vide om modtageren sætter pris på alle de nøje udtænkte detaljer?! Men det er vel også en af grundene til at jeg viser det frem her på bloggen for at dele det med ligesindede.

5 kommentarer:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...