onsdag den 17. august 2011

Inspiration til kort

Min søde mor har hjembragt dette blad fra USA - det åbner en hel ny verden af inspiration... Papercrafts har også en hjemmeside, som jeg endnu har til gode at udforske.

Det er jo helt fantastisk... Nu må jeg vist til at lære lidt mere om de forskellige teknikker til at behandle papir, så jeg også kan skabe mange de fantastiske effekter på kortene.

Se bare her... Er de ikke herlige?!


Så mange søde dyr i forskellige afskygninger. Jeg tror, jeg skal prøve dem ved lejlighed.

Det var også her, jeg fandt inspiration til kort til de mange lykønskningskort til de forestående bryllupper. Her kan du se begge kort


Min oprindelige tiltrækning til netop det kort var faktisk fuglene, men endte i en lidt anden retning. Formen på det farvede "skilt" har lånt og klippet i frihånd... Teksten på det lilla papir fandt jeg på papercrafts hjemmeside, hvor der er mange fine tekster til gratis download. Se selv og lad dig inspirere...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...