mandag den 15. august 2011

Radiotavsheden brydes!

Puha, hvor er det godt at være tilbage igen. Jeg springer lige alle (de gode og dårlige) undskyldninger over, da det helt sikkert ikke er det, du ønsker at læse om her.

Hvad har jeg så bedrevet tiden med henover sommeren ved siden af vandskader og forsikringssager? Ja som jeg fortalte om for længe længe siden, skal vi til stort bryllup i næste weekend. Det er et DIY-bryllup, hvor jeg og en anden veninde er bordoppyntningsansvarlige, så det har jeg selvfølgelig arbejdet på.

I går aftes fik jeg lige lavet et par (hvis jeg selv skal sige det: skønne) lykønskningskort. Udover et kort til det omtalte bryllup, har jeg også en kollega, der skal vies på lørdag, og pga. ferie er det pludselig mig, der står for indkøb af gaven. Det er klaret - og det er kortene nu også.

Til kollega fra vores afdeling

Kortet er lavet i genbrugspapir fra Netto (rulle, der er klippet/revet op til kort), papir fra Annie P, købt i Stelling. Bladene er skåret i guldfolie fra Panduro Hobby, og teksten er stemplet på et stykke cremefarvet papir med tekstur.

Til kollega fra resten af etagen, som hun har været hos som elev
Dette kort er klippet ud af en gaveæske, som jeg synes har en super smuk overflade. Sådan gemmer jeg tit på papir, som jeg synes er flot, og som jeg tænker, jeg kan bruge til et eller andet... På det har jeg limet en stribe nodepapir fra Netto - papiret er krøllet et lille smule, så det giver lidt dybde til kortet. Ovenpå det har jeg sat et stykke lilla papir, som jeg har printet en tekst på. Til slut har jeg dekoreret med et par hjerter - det er jo bryllup. De er klippet af rester af guldfoliet.

Det er et kort i en helt ny stil for mig, men jeg er faktisk meget godt tilfreds. Jeg vil vise min inspirationskilde i et senere indlæg...

Til vennepar
Kortet har en base af samme genbrugspapir som de første. På det har jeg limet et kvadratisk stykke lilla papir fra Amsterdam, hvor jeg fandt en lille papirforretning med det smukkeste papir i bakker på alle vægge helt op til loftet. Dette lilla papir har tynde hvide fibre i papiret som du måske kan se på billedet nedenfor.

Igen har jeg skåret blomsterne i guldfolie fra Panduro Hobby.

Detaljebillede

Så er jeg klar til bryllup! Gaven er købt, kjolen er fundet, guldsandalerne står klar og nu er kortene også produceret og skrevet. Ingen stress, tak...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...