torsdag den 8. september 2011

Projekt - Red en jakke; lynlåsen er knækket

Min kæreste har flottet sig og købt en virkelig lækker (og dyr) jakke, og nu (præcis efter udløb af garantien) er den gået i stykker. Den lille tap på lynlåsen er knækket, så man ikke længere kan lyne jakken.



Jeg tilbød min hjælp, og jeg synes faktisk selv jeg slap  rimelig godt fra redningsaktionen.
Udstyr bestående af en papirclips, en rest sort læder, en skævbider og en anden tang(?!) - jeg glemte at fotografere kontaktlimen;-)

Det er ikke lige den slags projekter, jeg normalt kaster mig ud i, så var måske i risiko for at gå ned på udstyret. Her er resultatet af dagens anstrengelser. Det virker og det er forholdsvis neutralt, og så vidt jeg kan vurdere, holder det, så jakken kan bruges her til efteråret.

Til slut havde jeg disse rester... Sjov lille udfordring, og kæresten satte for en gangs skyld pris på alle de ting, jeg gemmer i æsker og skuffer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...