fredag den 18. november 2011

Alternativ flettemetode til den kompakte stjerne

Jeg kan ikke undgå at lægge mærke til den stigende trafik på sitet. Det er juleforberedelserne og stjernefletning, der trækker. Særligt mine to DIYs til de tredimensionelle stjerner er velbesøgte. Fedt!

Som den færdige stjerne ser ud hos CC Hobby, hvor jeg har fundet vejledningen
Jeg har i mellemtiden fundet en vejledning til en alternativ måde at flette den kompakte stjerne. Den tester jeg lige i øjeblikket - du kan også lege med lige her. Jeg har kastet mig ud i en stjerne flettet i gavebånd som jeg plejer. Det ser ikke ud til at gå særlig godt. Jeg tror der skal rigtige stjernestrimler på banen. Det må blive næste forsøg - i morgen måske.

Her er status på dagens forsøg - som du nok kan se, kan jeg slet ikke stramme den til.


Nu må vi se, om jeg får en stjerne ud af det til sidst...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...