fredag den 23. december 2011

Flettet stjerne af birkebark

Det er vist ikke nogen hemmelighed, at jeg tosset med stjerner. Så da jeg så disse stjerner måtte jeg også have en med hjem.


Jeg købte den på Østre Gasværk Teateret, hvor der her i julemåneden har kørt forestillingen "Stemmer fra Østre Gasværk". En fantastisk underholdende forestilling med julesang, musik, akrobatik og klassisk gymnastik. Jeg har selv dyrket gymnastik i hele min barndom og synes derfor den del er sjov at se. Jeg var bestemt underholdt.

Forestillingen er lidt speciel, idet der også var et stort folkekor med frivillige fra Østerbro, der synger med. Samtidig har de inddraget hele bygningen, og således var der et gammeldags julemarked i forhallen, hvor Annette Borch Jensen havde en lækker stand med masser af lækre varer.

Jeg styrede lige direkte mod stjernerne - supprise. Og hold da op. De er flettet i pilebark, som Annette selv høster hvert forår. Jeg er vildt imponeret over, at det rent faktisk kan lade sig gøre at flette i så stift et materiale.

3 kommentarer:

  1. Det er godt nok også en fin stjerne...

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er den fin.

    Den gad jeg også godt eje.

    Rigtig god jul til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Jeg er også super glad for den. Pga ferie i starten af december er jeg endnu ikke helt færdig med julen, så den pynter lidt endnu.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...