fredag den 3. februar 2012

Inspiration til fremtidige broderi-projekter...

Internettet er et fantastisk sted at søge inspiration. Måske skal jeg brodere Mario og co. næste gang...

billedet venligst lånt hos crossmenot.blogspot.com
Sara Jessica, der har bloggen, har vildt mange fine små broderier - tag et smut forbi.

Jeg også søgt lidt rundt efter nogle søde børne rammer eller borter til et projekt, jeg har i støbeskeen. Se hvad jeg fandt... Et site med forslag til gratis programmet til at generere korsstingsmønstre ud fra digitale billeder.

Alt og meget mere kan findes på http://www.allcrafts.net/needle.htm#cross.

God fornøjelse. Og så er det bare i gang med broderinålen:-)

5 kommentarer:

  1. Skønt. Jeg har haft et iphonecover til at ligge siden jul, fordi jeg endnu ikke har fundet det rigtige motiv. Håber jeg kan finde lige præcis dét på dine links. Tak for det.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig blog, du har! Jeg har tildelt dig en award. Se mere på min blog: www.louisesloth.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hejsa - fik du min mail om kreaaften? Der er en plads til dig, hvis du stadig er på :-) Du må gerne lige give lyd.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Faldt lige over dette indlæg - tak for inspirationen! :)

    SvarSlet
  5. Taaaaaaark for Mario opskrift!! Har led og ledt efter en god en!! Har du mon flere??

    Er ved at lave en Mario bane i hama perler med mine unge autister på jobbet, så søger med lys og lygte ;)

    Har du, må du gerne sende ;)

    spaendhjelmen@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...