onsdag den 7. marts 2012

En craft-it-forward-gave sendes afsted

Igår glemte jeg i min iver helt at vise, hvad jeg har sendt retur til Alice i Craft it forward-legen.

Alice inviterede mig med i legen ved at sende mig denne gave, har jeg sendt en fin lille nålepude, som jeg selv har tegnet et broderimønster til og udført med lidt freestyling.

Jeg er ikke sikker på, at jeg kan lave en igen præcis magen til. Så den er vel unika. Den har været rigtig sjov at lave, og jeg tænker, at jeg godt kunne brodere en til mig selv også.



Og så har jeg lagt en lille ekstra overraskelse i pakken...

Jeg håber du bliver glad for den, Alice. Jeg sender den snarest.

1 kommentar:

  1. Den er så fin, glæder mig til den kommer og jeg er også begyndt at sy en lille smule, efter jeg har fået en symaskine i julegave :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...