torsdag den 29. marts 2012

Jeg hækler videre

Min lyserøde oldemorfirkant er efterhånden blevet på størrelse med en pæn mellemlægsserviet. Aner ikke hvad jeg skal bruge den til, men hvor er det fedt at være i gang.

Nu sidder jeg og drømmer om alle de ting, jeg gerne vil hækle i fremtiden... Til hæklehygge fik jeg anbefalet at hækle nogle af Karen Klarbæks flag, lyscovers og andre småprojekter. Så kan jeg øve nogle af de basale ting ved hækling - ex. er flagene en god måde at øve sig i at hækle en lige kant. Og så kan jeg bruge mine øveprojekter til noget. Genialt.

Billede lånt hos Brilleting

Jeg har også forelsket mig i Kirkesjovs hæklede kanter på til- og framærker og ophæng.
Eller hvad med Brilletings bold af hæklede African Flowers.

Der åbner sig en verden af nye muligheder... Har du forslag til gode begynder-hækle-projekter?

1 kommentar:

  1. Du skal da klart lave bolden! Hvis du kan lave en firkant kan du også lave en femkant - og der er kun 3-4 omgange rundt, så du er jo færdig på ingen tid :-) Jeg tror på det! ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...