søndag den 11. marts 2012

Krea søndag med mig selv

Kæresten havde mange andre planer i dag, så jeg har haft rigelig tid til at nørkle herhjemme. Det er hyggeligt at få tid og ro til det en gang i mellem. Jeg har også fået gjort en par pakker klar til Craft it forward - så kan de blive sendt af sted i morgen

Jeg går og pusler med ide om at være med på et marked. Måske til foråret (det er jo snart, gulp) eller måske først til jul. Det kræver jo, at jeg sætter lidt mere turbo på min produktion af ting og ikke mindst, at jeg producerer i lidt større kvantum, end jeg plejer. Det bliver en udfordring, men jeg tager den op! Det var bare så hyggeligt på julemarkedet i Horsens, og det vil jeg også være med til. Man må jo gerne drømme og have ambitioner, nu må vi se om jeg kan realisere dem...

Nu vil jeg i første omgang koncentrere mig om at få knækket koden til at hækle. Jeg har fundet hækletøjet frem igen, for jeg har meldt mig til hæklehygge sammen med en masse skønne blogpiger, som jeg efterhånden har mødt adskillige gange. Arrangementet afholdes på Restaurant G i København d. 25. marts. Er du hurtig er der måske også plads til dig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...