torsdag den 12. april 2012

Torsdag: grøn

Jeg ved lige præcis, hvilket billede jeg skal vise i dag! Påskens klædeskabsoprydning blev indledt allerede mandag d. 2. april, hvor jeg var på shoppingtur med en professionel stylist. Det var en super fed oplevelse, hvor jeg fik rigtig mange tips til lige præcis hvilke snit, der klæder mig. Stylisten havde også et bud på, hvilken stil jeg tager udgangspunkt i.

En af hendes hovedregler for tøjkøb er, at man altid skal have tre ting hjemme i skabet, som passer til det stykke tøj, man køber. Det sikrer sammenhæng i ens garderobe. Jeg tror nok, at jeg fremover vil tænke mere struktureret over mit tøjkøb. Sikke en øjenåbner.

Min nye tøjstil er derfor mere farverig end jeg tidligere har haft. Jeg kom derfor hjem med et flotte par grønne bukser fra Part Two.


Der er også blevet plads til et lille grønt kreaprojekt i form af en barselsgave: en lille håndsyet patchwork bold a la Pralerier. Mit næste barselsprojekt bliver en som BasseBufas'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...