torsdag den 21. juni 2012

Cupcakes

Blogland er fuld af spændende inspiration, og jeg er faldet over Lines madblog, der ofte frister med mange spændende opskrifter. Jeg har indtil flere bookmarked. I weekenden fik jeg så prøvet en af dem af, da vi fik besøg af nogle venner til frokost og en kop kaffe. Jeg blev simpelthen nødt til at prøve disse cupcakes.



Et hurtigts snapshot af kagerne - beklager den skæve muffin. Jeg har kun plads til 12 i min form, og selvom jeg kun bagte halv portion fik jeg 14 kager ud af det. De to sidste kan ikke undgå at blive lidt skæve.

Oprindeligt begyndte jeg at følge Lines blog, fordi hun har den sødeste hund Pixi af samme race som min søsters. Alene der følte jeg lidt samhørighed. Og så skriver Line om alle sine eksperimenter i køkkenet - uhmm. Jeg er dog ikke selv den store kok, men om ikke andet bliver inspireret til at prøve grænserne af engang i mellem.

Og kagerne ja - de faldt i god jord:-) Line skriver, at opskriften bliver hendes nye basisopskrift på chokolademuffins. Jeg kan kun give hende ret - det bliver også min.

Husk min giveaway, hvis du ikke allerede deltager i den:-) Du kan se den lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...