tirsdag den 19. juni 2012

Ekstrapræmien

Som lovet vil jeg løfte sløret for ekstrapræmien i min giveaway. Jeg er super beæret over, at så mange har lyst til at deltage, og samtidig lidt ærgerlig over, at døgnet kun har 24 timer for der er så mange, jeg gerne vil rundt og besøge. Jeg er ved at pakke sammen til ferie, og der er selvfølgelig 1000 ting, der skal på plads inden, så alle mine planer om at lave indlæg klar til hele den kommende uge er gået fuldstændigt i vasken.

I dag - sidste dag på arbejdet inden ferien - har jeg været på pinden i 10½ time selvom min normale arbejdstid på en tirsdag normalt er 7 timer. Nå men travlhed (og undskyldninger) eller ej, så må I nøjes med et lille sneak peak af ekstrapræmien, som endnu ikke er blevet helt færdig.


Jeg er jo en papirpige, og derfor bliver ekstrapræmien hjemmelavede kort. Eftersom jeg ikke har alle færdige endnu, bliver resten en overraskelse.

Pas godt på Danmark mens jeg rejser en uge til sydens sol:-)

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...