torsdag den 14. juni 2012

Nye collager

Jeg har som tidligere nævnt været i gang med at rydde op i mine krea-ting. Det er en længere proces og udløser mange svære valg, men det er en sund proces at få kigget alt i gennem og prioritere.

En af de mange bunker, jeg har gemt på i gennem længere tid blev ekspederet i dag. Hver gang jeg rejser samler jeg billetter og brochurer, som jeg slæber med hjem. Jeg har altid til hensigt at lave en fin collage med alle de gode minder, men det er ikke altid jeg får det gjort. Nu har jeg prioriteret, og det er der kommet fire collager ud af - en fra New York, som allerede er kommet op at hænge og tre fra De dansk-vestindiske øer.




Resten af materialet er smidt ud! Puha - det var en større omgang, men nu bagefter er det rigtig rart. Ud fra collagerne kan jeg fortælle mange gode historier - billederne er nøje udvalgt.

(beklager, at jeg St. Croix ikke er med, men jeg kunne simpelthen ikke få et ordentligt billede af den - selv ikke efter 3 forsøg, så den må komme en anden dag).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...