søndag den 1. juli 2012

And the winner is...

Så har jeg trukket vinderen af min give away! Tak til alle jer, der har været med - det har været super dejligt at opleve alle jeres kommentarer. Jeg glæder mig til at komme rundt og besøge alle jeres blogs - nogle har jeg besøgt og andre har jeg stadig til gode at besøge.

Der er hele 64, der har kastet lodder i puljen - i alt 209 lodder, og jeg har som så mange andre brugt random.org til at trække vinderne.

Nu til det sjove... Vinderen af det lækre origamipapir er Sidsel med denne blog. Jeg har valgt at trække to vindere af ekstrapræmier - og det blev disse to skønne bloggere, Alice og Anne Sofie som du kan besøge her og her. Tillykke til jer alle tre. I må meget gerne sende mig en mail på femthe@gmail.com hurtigst muligt. Så sender jeg papir og andre goodies til jer hurtigst muligt.

2 kommentarer:

  1. TILLYKKE til de heldige vindere Ü

    SvarSlet
  2. Ihh, jeg var en af de heldige. Glæder mig til at se hvad ekstra præmien er :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...