onsdag den 1. august 2012

All Shook Up!

De sidste dage har jeg været på tur - jeg holder ferie, og jeg har været en tur ud i det danske sommerland. Nej pjat. Jeg har besøgt min søster i Århus - men det har nu også været en fest! Hun er nemlig med i Wilhelmborg Festspil, der i år har spiller musicalen "All Shook Up" - og den kan jeg varmt anbefale at se. Nu har jeg set den tre gange - og jeg er stadig underholdt! Det er en topprofessionel opsætning med amatørskuespillere og sangere på scenen. Deres begejstring er smittende og både punchlines i stykket og sange bliver leveret med en skøn entusiasme. Resultatet lever for mit vedkommende på mange måder op til mere etablerede musicals, jeg har set.

Så er du i nærheden af Århus, så synes jeg du skal give dig selv den glæde at se et sjov musical med masser af god Elvis musik fremført af talentfulde sangere og dansere på en flot scene i smukke omgivelser ved Wilhelmsborg Gods.


Og som I kan se, havde jeg mit kamera med. Jeg er begejstret, men kan også allerede nu se nogle begrænsninger med den ene linse, jeg har. Her er billede fra premieren på tilpas afstand, som jeg ikke håber kan støde nogen ophavsrettigheder...

PS. Der er mulighed for at nyde den sidste aftensol i parken forud for stykket (fra kl. 18) og spise medbragt madkurv ved bordene (der er også salg af burgere og lignende). Husk en hynde til at sidde på under forestillingen samt varmt tøj og et tæppe, da det bliver koldt, når mørket falder på.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super hyggeligt. Jeg anede ikke det fandtes før min søster pludselig skulle være med i forestillingen. Og jeg er vildt imponeret over niveauet - det er SÅ dygtige og der er gang i den hele vejen igennem. Men der er selvfølgelig et stykke fra Odense til Århus:-)

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...