lørdag den 11. august 2012

Det lettede...

... på den dårlige samvittighed. Sommeren er fløjet af sted, og jeg har som sædvanligt haft mange gode intentioner om alt muligt, jeg skulle nå at opleve, gøre og fuldføre. Nu kan jeg langt om længe sætte kryds ved én af mine hængepartier - nemlig præmierne fra min give away!

Nu er de sendt - postmanden fandt nogle flotte frimærker frem, og så er der kun tilbage at håbe, at de også når helskindet frem:-) Jeg har pyntet brevene med selvklæbende hyldepapir fra Tiger.


Bare for at gøre noget andet end jeg plejer.

Jeg har som mange andre også været i Søstrene Greene og købe masking tape - og det skulle jeg da også lige afprøve, og det blev til dette lidt skøre kort til den ene af vinderne.


Klippet i stjerneform - man er vel en stjernepige! Nu vil jeg kaste mig over endnu en række hængepartier, og forberedelser til loppemarked næste lørdag - der er stadig plads til flere, hvis du har lyst...

1 kommentar:

  1. Ih det er altid dejligt at komme af med hængepartier :)

    Håber en af pakkerne er fra din giveaway ;)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...