fredag den 14. december 2012

14. dec - pakkepynt

Først må jeg vist hellere undskylde, at jeg lavede rod i kalenderen i går - det er jo først i dag, at det er den 14. dec.

Jeg er gået i gang med forberedelserne til julegaveindpakningerne. Og jeg kan rigtig godt lide, at gaverne har små detaljer og gerne hjemmelavede. I dag har jeg foldet nogle papirstjerner og hæklet hurtige hjerter.


Forleden foldede jeg af juletræer af sekskantet papir - og i dag har jeg foldet af to stykker trekantet papir. De er blevet små og buttede, og den effekt kan jeg rigtig godt lide. Hvis du også vil have stjerner på dine julegaver, så kan du finde en super fotovejledning her. Nu skal de bare have lidt dobbeltklæbende tape på bagsiden, og så er de klar.

Jeg er stadig lidt ny i hækle-genren, men jeg har kastet mig ud i, at hækle nogle hurtige hjerter. Opskriften kan findes her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...