lørdag den 15. december 2012

15. dec - gaveindpakning af en cylinder #1

Jeg har fundet en rigtig fin måde at folde gavepapiret omkring en rund ende - et rør eller en rund æske. Og den vil jeg dele med jer i dag. Det er ikke helt let, men øvelse gør mester, og jeg kan helt sikkert anbefale at klippe papiret til, så der ikke er for meget. Jeg ville have lavet en fotovejledning, men denne gør det så godt, at jeg ikke synes det er nødvendigt med endnu en.


Her er en alternativ måde at afslutte enden på - og her vises den i en video.

Hvis man ikke er til de mange fold i enden, så synes jeg også denne variation er ganske flot. Du kan se en meget kort video fra Youtube, der beskriver hvordan. Den kunne jeg godt forestille mig at komme til at bruge og måske udvikle lidt på - jeg kunne godt tænke mig at prøv om begge ender måske kan lukkes på den måde, hvis man bruger lidt tape - så får man en flot symmetrisk lukning på midten. Det kræver vist, at man leger lidt med størrelsen på papiret og hvor stort ombukket skal være i enden.




I mine skønne gaveindpakningsbøger er der også et par forslag til indpakning af rør, som jeg vil vise frem en anden dag.

PS. Husk at du stadig kan nå at deltage i min give away - jeg trækker vinderen i morgen kl. 12. Inden jeg drager ud i skoven med familien og fælder årets juletræ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...