søndag den 16. december 2012

16. dec - vindere af julegive away

Hvor er det dejligt, at så mange af jer vil være med i min lille jule-giveaway. Tak for alle jeres søde kommentarer. 18 deltagere og hele 5 præmier - det er jo gode odds. I virkeligheden har jeg lyst til at sende præmier til jer allesammen, men det går vist ikke helt med de priser Post Danmark tager for at sende dem.


Jeg har brugt Random.org til at trække vinderne blandt de 18, der har kastet lodder i puljen. Vinderne er:

Nr. 10 - Susie Rasmussen (ønsker sølv)
Nr. 2 - Lene
Nr. 17 - Mysticia (ønsker guld)
Nr. 3 - Stjernegoide (ønsker lilla/pink)
Nr. 11 - Charlotte Hansen (ønsker pink)

Jeg har sendt jer allesammen en mail, og så snart jeg har jeres postadresse, sender jeg stjernerne til jer. Hvis ikke jeg har hørt fra jer inden tirsdag d. 18. december trækker jeg nye vindere, så jeg måske kan få dem frem til vinderne inden jul.

Har du ikke vundet, kan du selv give dig i kast med fletteriet ved hjælp af mine DIYs til henholdsvis den kompakte stjerne og den luftige stjerne.

4 kommentarer:

  1. Jubii!!! Hvor fedt! De er bare SÅ fede! Så kan det også være jeg får mod på selv at prøve når jeg får en model og sammenligne med :-) Glædelig Jul

    SvarSlet
  2. Er det mig som Lene?? Jeg er den eneste Lene, men jeg har ikke modtaget en mail -heller ikke i "andet" eller noget.. lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  3. Hej Anne-Mette,

    tusinde tusinde tak for stjernerne ! De var så fine og hænger naturligvis allerede på juletræet som årets første. Hvor var det bare en virkelig betænksom måde at sende stjernerne på. De kom helt uskadte frem og både min mor og jeg blev meget glade for det lille kort du havde skrevet også. Det var en rigtig fin oplevelse, så tak, for konkurrencen, detaljerne og stjernerne :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...