lørdag den 1. december 2012

Fede julemarkedskøb... preview

Jeg har i dag været forbi to super flotte julemarkeder, som klart kan anbefales. De er der også i morgen fra henholdsvis 10-17 og 11-17.

Det er selvfølgelig to af de julemarkeder, som Wenche alias Tusindfryd nævnte på sin blog for et par uger siden.



Det er disse to julemarkeder, jeg taler om. Og du kan nå det i morgen, hvis du pludselig er blevet inspireret til indkøb af alternative julegaver. Men husk kontanter! Der er super mange skønne ting. Her er lidt af mine indkøb - en julegave til mig selv fra Lisa Grue, der laver de skønneste print. Jeg har købt et broderi, som jeg glæder mig til at nørkle med på den anden side af julen.

Her kan du se det færdige broderi - og I skal da heller ikke snydes for den top-lækre indpakning.

En kraftig pap-æske med læder-mavebælte og en tekst, så man ikke er i tvivl om, hvad der er i.

På designerjulemarkedet på H.C. Ørstedsvej kunne jeg også have købt mig fattig i lækre ting. Jeg købte et fedt juleophæng, som jeg slet ikke kan vente med at vise frem - selvom jeg endnu ikke har fået hentet den lærkegren, som den skal hænge på. Mon ikke I får et billede mere, når den er kommet op...


Hvis der havde været flere kontanter i pungen havde jeg nok slæbt endnu flere skønne sager med hjem - men så er der også lidt til jer andre i morgen:-)

Glædelig 1. december!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...