torsdag den 6. december 2012

Tidligt op...

... kl. 6.50 stod jeg foran Georg Jensen Damasks nye butik i Pilestræde. Det var nemlig i dag, den åbnede og med et super køtilbud: 10 stk juleduge! Men kun 10, så det var jo bare med at være der tidligt. Jeg har haft mange spekulationer omkring, hvor tidligt jeg skulle tage derind, og jeg var heldig at ankomme som nr. 5.


Dugen er bare super flot i dybrød, hvor vævningen gør, at mønsteret med flettede hjerter og grangrene opstår som matte og blanke felter. Jeg glæder mig allerede til juleaften, hvor den kommer på bordet!

Jeg er begejstret og måtte bare lige dele det her på bloggen.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak - jeg glæder mig helt vildt til at få den på bordet juleaften!

      Slet
  2. Det var godt nok tidligt, men den er virkelig smuk, så jeg forstår dig godt. Tillykke med at du var en af de få der fik fingre i den. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...