søndag den 17. februar 2013

Der sker så meget for tiden...

Så jeg synes slet ikke jeg kan følge med. Jeg er ikke overdrevet kreativ, men det er da blevet til en enkelt lille fødselsdagsgave til lillesøs. Hun skal have den i aften, så det er sådan lige i sidste øjeblik, at jeg får pakket den ind.


Faktisk er problemet ikke at få lavet små kreaprojekter, men det er bare ikke altid de lige når til bloggen. Hm - det må jeg vist til at lave om på.

Først får I lige et par billeder af gaven fra andre vinkler:-) Sløjfen har jeg vist frem på bloggen før - se her, hvor der også er link til vejledning. Papiret er almindeligt brunt pakkepapir fra Tiger (viklet om et par gange, så det ikke er gennemsigtigt.




Ja og alt det, der ellers sker i mit liv for tiden har dels noget at gøre med min arbejdssituation og ikke mindst mit engagement i frivilligt arbejde. Mit engagement i gymnastikforeningen, hvor opvisningerne nærmer sig, tager tid.

Og så er jeg involveret i områdefornyelse af mit kvarter, hvor jeg lige nu er del i en ansøgning om midler til at bygge en byhave - en lille grøn oase på fortovet. Hvis haven skal realiseres i år, håber vi at holde indvielse d. 5. maj, så vi får travlt. Heldigvis har jeg nogle gode gutter på holdet, som er ligeså begejstrede som mig. Så mon ikke det går?!

Det tager jo alt sammen tid - men så længe jeg hygger mig med det, så er det jo godt. Jeg skal forsøge at holde dampen oppe herinde også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...