mandag den 25. marts 2013

Jubii! Jeg har vundet!

I går aftes sad jeg pludselig med armene i vejret og kom til min kærestes store overraskelse med et jubi-udbrud, der var lidt uden for normalen her i huset. Men det er da fantastisk, at jeg har vundet Camilla Marias fine give away!



Ihh hvor jeg glæder mig til at fine den helt perfekte plads til guldsmeden. Jeg har længe luret på Camilla Marias fine tryk, og har også en lille hemmelig drøm om et kursus hos Anne Novak, hvor jeg måske selv kan få lov at trykke noget. Men Marias fine motiver er helt unikke og super skønne - det ville jeg vist aldrig kunne måle mig med uanset kursus.

Jeg har faktisk også en give away i ærmet - den vil jeg skyde i gang inden længe. Det er jo en oplagt mulighed for at sende lidt god karma afsted ud i verden og gøre en anden lige så glad som mig.

3 kommentarer:

  1. Tillykke!
    Jeg er også vild med hendes tryk, og ønsker mig en tur hos Nowak!
    Go mandag :)

    SvarSlet
  2. Tillykke.....hvor er du heldig.....

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...