mandag den 24. juni 2013

Klar til et nyt forsøg

Jeg så for nogle uger siden nogle skønne skønne foldede diamanter hos Frk. Hansen. Dekoreret med neon pink spray. Super fede. Og selvfølgelig vil jeg gerne lave nogle selv, men i første omgang skulle det vise sig at være lidt svært, da jeg ikke kunne finde en passende sprayflaske. Men nu er jeg på banen igen.

Forleden var jeg lige omkring Tiger - og faldt over denne pakke rejseflasker. Jeg tror de er helt perfekte!


Glæder mig til, at tiden tillader mig at eksperimentere med det :-)

2 kommentarer:

  1. De ser helt perfekte ud! Ih hvor var det godt du fandt dem :-) Tror da hvis også lige jeg må afsted after nogle flere til den pris! -jeg glæder mig til at se folderierne :-)
    Hav en skøn aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom jeg ikke er på Instagram, var jeg lige inde og kigge på din flaske. Og ja til den pris, så er det bare afsted. Jeg regner med at forsøge mig med tre forskellige farver. Så må vi se, hvad det ender med til slut.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...