fredag den 14. juni 2013

Stille stille stille

Stilhed på bloggen betyder som hos så mange andre travlhed i den virkelige verden. For mit vedkommende har den seneste tid budt på en stor omvæltning nemlig et nyt job. Jeg skal starte på mandag, så det har jeg brugt en del kræfter på at omstille mig til.

Det bliver super spændende, og jeg glæder mig. Mit nye job stiller lidt større krav til dress coden, så jeg har været på tidlig udsalgsshopping og suppleret garderoben. Hverken tøj eller livsstil er noget jeg skriver særlig meget om her på bloggen, men jeg har over de sidste to år tabt en del kilo, så da jeg fandt kassen med sommertøj frem i år, synes jeg ikke rigtig, der var noget, der passede. Så nu bruger jeg en fridag inden jobstart på at stryge, fotografere og lægge til salg på Trendsales. Så kan det jo være, at det gør gavn et andet sted.

Så lige nu roder jeg ganske meget her i stuen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...