torsdag den 26. september 2013

DIY på vindmølle tato

Forleden lovede jeg at folde videre på den firkantede tato, så den får en vindmøllelukning.



Denne vejledning er en fortsættelse af dette indlæg med vejledning til den firkantede tato.



Følg vejledingen til den almindelige firkantede tato lige frem til punkt 5, hvor du skal tilføje et ekstra fold på den spids, du netop har foldet tilbage. Alternativt kan du gøre som mig og åbne den færdige firkantede tato, så kun de små spidser er foldet.

(Jeg gør det således, fordi jeg er doven og lavede to DIYs på én gang... Ellers vil jeg altid lave det ekstra fold samtidig med, at jeg folder hver side.)


Fold spidserne en tilbage endnu engang.


Luk tatoen på samme måde som den firkantede tato.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...