lørdag den 14. september 2013

Gaveindpakning med to mønstre

Jeg har haft lidt udfordringer med gaveindpakning i den seneste tid, men det holder mig ikke tilbage fra stadig at pakke gaverne ind herhjemme frem for at bede om gaveindpakning i butikken.

Her har jeg dykket ned i en anden del af mit papirlager, som ikke er flyttet ud af lejligheden endnu. Disse skønne print fra Tiger skreg på at komme i brug. Og det var svært at vælge, så jeg kombinerede to.



Snoren kan jeg ikke huske, hvor jeg har købt - den har ligget i gemmerne.

I pakken med papir fra Tiger var der andre gode kombinationer. Det er ofte lettere at kombinere mønstret papir, når de er købt i sæt, for så passer tonerne sammen og papiret her samme tykkelse og glans. Jeg kan ellers sagtens finde på at matche alt muligt forskelligt, men så bliver det ene ofte ensfarvet for at skabe ro.




Der er ikke så mange gaveindpakningsblogs, men Corinna Wraps kigger jeg jævnligt forbi, og forleden postede hun et indlæg om at kombinere to mønstrede papirer - det kaldte på at blive afprøvet. Og hvilken bedre anledning end fødselsdag i familien.

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig godt ud.
    Har du sat dobbeltklæbende tape på indersiden af det prikkede papir, så det sidder fast?

    SvarSlet
  2. Hej Sine,
    Ja det har jeg. Jeg har først pakket gaven ind i det blomstrede papir (uden at lukke enden, hvor jeg ville have det prikkede på) og derefter sat det prikkede på med dobbeltklæbende tape. Så foldede jeg begge lag papir samtidig, så det ikke blev unødigt tykt og uformeligt.
    Vi ses snart! Anne-Mette

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...