tirsdag den 26. november 2013

En juleblog...

Weekenden stod i flytningens tegn, og nu bor vi i lettere intermistisk i et flyttekasserod. Jeg ville super gerne jule både på bloggen og i virkeligheden, men virkelighedens verden stiller sig lidt på tværs og kræver min opmærksomhed til at pakke flyttekasser ud og beslutte, hvor møblerne skal stå osv.

Ikke desto mindre, så afslører bloggens statistik, at der er mange derude, som er begyndt juleforberedelserne. Det ser ud til, at bloggen er en rigtig juleblog - for hvert år i december peaker læsertallet helt vildt. Og i år ser det ud til at gentage sig.

Det er ingen hemmelighed, at det i særdeleshed er mine DIYs på julepynt, der trækker læsertallet op. Mon ikke jeg kan finde på et par nye vejledninger i år?! Håber tiden bliver til det.

Jeg har en lille juleleg - udfordring i ærmet, som jeg håber at kunne løfte sløret for en af de nærmeste dage.

1 kommentar:

  1. Hvor vildt. Krydser fingre for at vi kan få statistikken op på din blog igen i år.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...