tirsdag den 24. december 2013

Glædelig jul!

I aften er det juleaften - der er længe længe til. Hvad skal vi dog finde på? 

Nu sænker julefreden sig. Jeg sidder i sofaen og kigger på de sidste gaver, som er pakket ind. Og lytter til julemusik. Om lidt tager vi til mine forældre til juleaften, og så er der ikke flere ting på dagens to-do-listen. Kun ren julehygge.

I går på selveste lillejuleaften landede det sidste brev i julepyntsudvekslingen hos mig. Det var en skøn lille overraskelse fra Camilla/MyminMy. Og dagen før fik jeg besøg af pakkeposten med en fin æske fra Mille/Mille1000fryd

Lyset driller mig i dag, så jeg har ikke fået taget billeder af det super fine engle og juletræer fra Camilla. Men jeg har forleden taget disse billeder af Milles to fine kugler.

Den øverste er elegant formet i runde buer, og jeg beundrede den sidste år i vinduet hos Husflid, og har vist også et kit liggende et sted i flytterodet... Tak Mille :-)


Den anden er en variant, jeg ikke selv har tænkt på. Jeg har selv lavet nogle kugler ud fra samme led, men mine er vist større. Disse passe lige præcis til juletræet og det øvrige pynt. Og den har et lille tvist, som jeg ikke selv har overvejet - den er foldet af samme tofarvede papir hele vejen igennem. Mint og bronze giver et smuk spil og snoren gør lige det sidste.

Jeg skal nok se om ikke, jeg kan få billeder af Camillas pynt i morgen. Forhåbentligt kommer der bedre lys.

Til sidst vil jeg bare sige tusind tak til alle jer, der har deltaget i julepyntsudvekslingen. Det har været en skøn stemningsspreder her i blogland. Mon ikke vi skal prøve igen næste år :-) Så vil det være min ambition, at det skal varsles i lidt bedre tid, så alle kan nå at være med + man kan få sin gruppe tidligere.

Glædelig jul :-)

2 kommentarer:

  1. Super flotte og tusind tak for et fedt initiativ, det har virkelig været sjovt og ikke mindst inspirerende at være med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena,
      Tak fordi, du ville være med til at gøre det til en succes. Det er skønt med en rundtur i blogland. Godt nytår.
      Mvh Anne-Mette

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...