mandag den 13. januar 2014

Jeg skal på AOH-messen - skal du?

Jeg har været så heldig at vinde en billet til Alt om Håndarbejdes messe hos MyminMy. Uanset mig held, havde jeg nok alligevel lagt vejen forbi Rødovrehallen en af messedagene. Sidste års besøg var en succes.



Den afholdes i Rødvorehallen d. 31. januar + 1.-2. februar, og i år kommer der en blogger-stand. Jeg kan af hjemmesiden ikke helt finde ud af, hvem der deltager, men jeg er sikker på, at det bliver godt! Jeg har hørt noget om både workshops og masser af god stemning.

Jeg besøgte messen sidste år, og kom hjem med en masse lækre sager og godt humør ovenpå en skøn dag i selskab med et par kreatøser. Du kan læse mit indlæg om messen her.
 

1 kommentar:

  1. Jeg var der sidste år. Må ærligt indrømme at jeg var meget skuffet da jeg gik derfra, så jeg tror ikke at jeg kommer der igen i år. Men fedt at du har vundet billetter! Håber at du får en super god dag der.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...