tirsdag den 28. januar 2014

Ugens gaveinspiration #4

I denne uge vil jeg vise en gave frem, hvor papiret er i fokus. Det skønne tykke papir er fra en af Rie Elise Larsens tidligere kollektioner. Jeg elsker kombinationen af turkisblå og tomatrød - perfekt til at pifte denne kolde tid op.

På gaven har jeg tilføjet en lille rød fjer i tomatrødt karton. Hvis nogen skulle være i tvivl om navnet på modtageren, så står det stemplet på fjeren.


How to
Pak gaven ind i kraftigt papir. Når papiret er tykt, er det vigtigt at klippe det i den rigtige størrelse, så der ikke kommer for mange unødvendige folder. Så bliver resultatet flottest.
Klip en fjer i en passende størrelse - brug evt. denne skabelon.
Lav to huller i fjeren og træk den på en snor eller wire. Her har jeg brug en tynd ståltråd.
Bind den om pakken.
Bind desuden et bånd to gange rundt på den lange led.


Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare super smukt ud Anne-Mette. Virkelig fin detalje med fjeren

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine. Jeg var også ret godt tilfreds.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...