fredag den 7. februar 2014

Besøg i Blogosfæren på AOH-messen

Lørdag lagde jeg vejen forbi AOH messen og besøgte blandt andet de skønne damer i Blogosfæren. Fedt navn i øvrigt. Jeg endte faktisk med at hænge ud på standen de sidste timer af dagen.

De damer havde planlagt workshops i løbet af dagen, og jeg deltog i Puks stempelworkshop og jeg fik skåret et par stempler. Efter workshoppen måtte jeg lige forbi Butik Flittig og købe et kit, så jeg kan skære flere herhjemme. Sikke en inspirererende kvinde - jeg vil super gerne på workshop med hende i Dankbar i Roskilde.




Lidt senere på dagen foldede jeg papir hos Anne og Camilla. Det var skønt at mødes med ligesindede og folde af det skønne papir og modeller, de havde forberedt. Jeg har flere gange kigget på denne sløjfe men aldrig rigtig taget mig sammen til at folde den selv. Men nu har jeg mit eget lille eksemplar - lige nu hænger den og pynter på opslagstavlen.


Og så kunne jeg ikke helt lade være med at købe et af Camillas skønne print med hjem. Kobber og blå - smuk kombi...


Selve messen havde udviklet sig siden sidste år. Den var lidt større, der var bedre styr på bespisning og så var der lidt større spredning på udbuddet, så ikke alt handlede om garn.

5 kommentarer:

  1. Det har jeg hørt fra ret mange at det var meget bedre end sidste år. Jeg var nemlig også afsted sidste år, og syntes at det hele kun var garn. Så nu har jeg faktisk lyst til at tage afsted næste år. Tak for anmeldelsen af AOH

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var stadig masser af garn, men ikke desto mindre formåede jeg at bruge hele dagen på alle mulige ting derude. Jeg var der næsten fra åben og helt til lukke :-)

      Slet
  2. Så hyggeligt at møde dig irl! Og vildt hyggeligt at du hang ud til det sidste!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde:-) Jeg hyggede mig, så havde jo slet ikke lyst til at tage hjem. Håber vi får arrangeret en lille foldeevent en dag.

      Slet
  3. Så fine stempler! -Jeg vil også snart igang.. Håber du vil masser af stempler i den kommende tid :-)
    Hav en dejlig dag

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...