søndag den 22. juni 2014

Ugens gaveinspiration #22

I denne uge har jeg givet mig i kast med en svær æske - så er du advaret i tilfælde af, at du selv vil i gang. Jeg har foldet den i almindeligt origamipapir - 15 x 15 cm. Den færdige æske er formet som en terning ca. 2,5 cm på alle sider.




På toppen er en fin dekoration med form som en blomsterknop, der netop skal til at springe ud. Æsken åbnes i bunden ved at vippe siderne til side på samme måde som man skræller et løg. Du kan finde vejledningen på Marcelas blog Artisbellus, hvor hun også henviser direkte til sin video på Youtube.

Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

2 kommentarer:

  1. wow Anne-Mette! Det ser ud som om det har været et ret stort arbejde at lave den æske. Tænkte at den ville være rigtig god som gaveæske til et smykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine :-) Jeg var også lige ved at give op halvvejs, så jeg kan godt have min tvivl, om jeg nogensinde kommer til at lave en mere... Men du har ret - den kunne være rigtig fin til et sæt øreringe eller lignende.

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...