torsdag den 2. oktober 2014

Ugens gaveinspiration #31

Skål igen. Altså fra rækken af skåle fra min polterabend. Denne gang vender skålen på hovedet og giver en anden form på gaven.




How to
Læg en papcirkel med samme omkreds som skålen på toppen af skålen, så den dækker over fordybningen.
Pak den ind i papir, så lukningen er på papskiven (som vender nedad til slut).
Bind bånd omkring gaven. Afslut med en sløjfe.
Bind små knuder på enderne, så snoren ikke trævler op.

Materialer
Papiret er genbrug - jeg gemmer gerne det fine papir ligesom gamle damer ;-) Dette er så vidt jeg husker Magasins julepapir for 2-3 år siden. Jeg har klippet alle de grimme foldede hjørner af og brugt det glatte stykke i midten.
Snor - en kraftig sort bomuldsnor. Fundet i gemmerne.

Indlægget er en del af en serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...