mandag den 17. november 2014

Ugens gaveinspiration #45

I sidste uge viste jeg en hjemmelavet dåbsgave. I dag får I så den anden halvdel af gaven. Indholdet er en pude, og jeg havde lyst til at understrege det bløde look i indpakningen.


Først har jeg pakket gaven ind i hvidt silkepapir og dernæst pakket et lag cellofan udenover. Jeg foretrækker at cellofanen pakkes meget løst omkring gaven, så det kan krølle lidt. Det giver et dejligt spil til pakken.

Dernæst har jeg fundet endnu en darling i min papirsamling - grønt gavepapir med små fine hvide hjerter. Desværre var det ikke helt bredt nok til at nå hele vejen rundt om gaven, så jeg har øget med et ekstra stykke. Du kan se samlingen på billedet nedenfor.


Båndet er fra Rie Elise Larsen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...