mandag den 1. december 2014

1. dec - årets kalenderlys

I dag er det 1. december! Og så skal lyset tændes i kalenderlyset. Her kan du se min version af kalenderlys anno 2014. Måske vil du også vise dit frem?

Weekenden har stået i juleforberedelsernes tegn. Lørdag gik med julefest i gymnastikforeningen, hvor jeg klippeklistrede sammen med en masse skønne børn og forældre. Juletræet blev pyntet, danset rundt om - årets første æbleskiver og gløgg blev indtaget - og både luciaoptog og besøg fra julemanden satte ekstra trumf på julehyggen.

1. søndag i advent mødtes jeg traditionen tro med min søster og mor til en hyggelig dag med produktion af forskellige juledekorationer. Det kom der denne skønne kalenderlysdekoration ud af.


Vi har placeret den i vindueskarmen i køkkenet ved vores lille spiseplads. På den måde nyder vi dekorationen både morgen og aften. Jeg forudser dog allerede nu, at vi kommer lidt bagud - der er godt nok langt ned til ettallet...

En stor del af dekorationen er fundet i gemmerne og klippet i mine forældres have, så den største udgift har været indkøb af lyset. Jeg har valgt en ret neutral natur-dekoration i år uden så mange farver. Jeg er ret vild med resultatet.


Her et par nærbilleder af dekorationen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...