onsdag den 10. december 2014

10. dec - Ugens gaveinspiration #50

I denne uge vil jeg vise endnu en pakkekalender frem - denne gang i lilla nuancer. Her er den i sin helhed og uden så mange dikkedarer. I år har jeg ikke sat tal på, hvilke dage gaverne skal åbnes, da jeg ikke syntes de røde mærker fra forrige år passede til de lilla farver... De er ellers troligt blevet gemt og genbrugt.


Den lille gave formet som en terning er pakket ind i samme papir, som to andre gaver. De har allesammen forskelligt bånd. Dette er fra Rie Elise Larsen, og jeg er vild med dets bang af guld og lilla. Når båndet er så kraftigt og gaven lille, kan man med fordel snyde lidt med sløjfen og bare binde en knude i stedet og så korte enderne tilpas meget, så det ligner en sløjfe. En rigtig sløjfe bliver alt for voldsom.


Her har jeg igen fundet papir fra Rie Elise Larsen. Jeg har formet en æske af papiret, som jeg har pyntet med en smal tape, der ligner en Dymo-strimmel uden at være det. Som bånd har jeg brugt en smal kobberfarvet nylonsnor.

Øverst til højre kan man se et lille hjørne af en af de øvrige gaver, der er pakket ind i koglepapiret fra Panduro. Båndet er igen fra Rie Elise Larsen i sart lilla.


En lilla æske med bling-bånd. Jeg har ikke gjort meget ved æsken andet end at lægge gaven i og binde et bånd omkring. Det er dejlig let. Båndet har jeg denne gang valgt at binde som en halv sløjfe for at gøre det lidt mindre formelt. Der er endnu en æske i spil, som kun er afbilledet på første billede (ligger i midten). Den har et lækkert tykt velour-bånd på og her synes jeg det passer flot med en rigtig sløjfe. Så det har den fået.


Til sidst kommer den tredje gave i koglepapiret. Denne gang med båndet kun på den ene led - satinbånd fra Søstrene Greene, der altid er leveringsdygtig i bånd i regnbuens farver og i flere bredder. Du kan se min regnbue-samling her.

Ved siden af ligger to små pakker i lilla papir med hvert deres smalle bånd fra Søstrene Greene.

Ingen pakker er helt ens, og alt i alt komplimenterer de hinanden ganske fint.


1 kommentar:

  1. Super fine farver! Ville elske at holde jul med dig! Smukke pakker med garanti!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...