tirsdag den 16. december 2014

16. dec - Ugens gaveinspiration #50

Min kære mand har også fået en adventskalender i år - fire gaver og en lille bonus.

De første tre var klar til 1. december, og den sidste kom til undervejs. Jeg har valgt et lidt mere maskulint farvetema i forhold til de to andre pakkekalendere, jeg har givet væk i år. Her er paletten blå og kobber. Jeg har hovedsageligt brugt det samme stribede gavepapir fra Ikea, som jeg har tegnet på med en kobbertusch. Det lyse aquablå papir er fra Inspiration. En enkelt pakke er pakket i marmor-silkepapiret.

Alle pakkerne er nummereret med min dymomaskine. Min mand lever af at skrive, så derfor synes jeg det passede til ham, at jeg skrev tallene ud i stedet.


Andet heat - Bonusgaven uden nummer.


- Første -
Aquablåt papir fra Inspiration i kombination med kobberfarvet nylonsnor og et mærkat klippet ud af en Magasingaveæske fra sidste år. Det var også svagt kobberfarvet.


- Anden -
Marmorprintet silkepapir fra SG med den smalle kobberfarvede nylonsnor igen. Gavemærket er klippet af en rest blåt papir fra denne baby-uro


- Tredje -
Gaven er pakket i mørkeblåt papir fra Ikea. Kvaliteten er ikke god, så jeg har sat dymostrimlen direkte på papiret, da det alligevel bare skal smides ud. Stjernerne har jeg selv tegnet på papiret efter jeg havde klippet det af rullen.


- Fjerde -
Igen er gaven pakket ind i papir fra Ikea. Denne gang med et par diagonale streger på. Det inspirerede mig til at lege lidt med måden at binde båndet på. Jeg har tilføjet en lille kobberdetalje lavet af blødt dekorationswire, som jeg har viklet om en limstift. Båndet er fra SG.


- Bonus -
En lille ekstrating, som jeg sikkert bare ville have købt og givet til ham alligevel. Nu var jeg i gang med at pakke ind, så den fik også en lille tur.

I stedet for traditionelt bånd, har jeg i viklet en lille engel af dekorationswire, som har fået en blå perle på som hoved. Englen er i høj grad inspireret af de små papirclips-engle, som jeg har set flere steder på nettet, her bare i stor størrelse.


4 kommentarer:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...